Maingames Icon

Maingames Community

[News] - Skype Admin C3K Mobile

Get the latest news & events for Conquest 3 Kingdoms

Admin
Posted: 06 Jul 2015 15:07

Hi everyone,

Welcome to Conquest 3 Kingdoms Mobile!

Let me introduce myself, I am Admin Leyne. :)

We are having an Admin Skype system so everyone of you can directly chat or add me on Skype.

My Admin ID: C3K_Mobile@hotmail.com

Or you can click the image below.

I will be online starting from July 7th, 2015 and will be available in working days from 11 AM - 5PM (GMT+8) except public holidays.

Please feel free to ask me questions, give me some feedback, suggestions to our game, or if you have find any problems in game, etc~!

Thank you everyone! Hope you enjoy our game~ :)

Regards,


C3K Mobile Admin - Admin Leyne

Skype: C3K_Mobile@hotmail.com

11 reply
Maingamers
Posted: 13 Jul 2015 13:49

bisa biat di add sapa nih ?

Maingamers
Posted: 14 Jul 2015 12:50

ADMIN ko mogplay ngga ada lagi sih , saya biasa TOP UP pake mogplay juga! ini udah keburu beli vocernya ngga bisa dirembes.. kenapa ngga ada mogplay lagi untuk TOP UP!??

Admin
Posted: 31 Jul 2015 11:57

halo chanun lee,

untuk topup mogplay silahkan cek di http://www.indomog.com/home/voucher/conquest-3-kingdoms-mobile/ terima kasih

Maingamers
Posted: 06 Aug 2015 14:42

Bukannya hotmail uda tutup tuh?

Maingamers
Posted: 13 Aug 2015 11:34

Ini uda gmt+8 jam 12,30 , mana updatenya yah?another bug?thx

Maingamers
Posted: 28 Sep 2015 22:16

barusan saya topup via codapay tapi kok gak masuk ya? kenapa min?

Maingamers
Posted: 14 Nov 2015 23:41

Top pake pulsa xl udh kagak bisa lagi ya?knapa?

Admin
Posted: 16 Nov 2015 10:47

Halo, saat ini untuk top up memang sedang ada kendala dari pihak XL . Hal ini sudah kami infokan kemarin di fanpage Conquest 3 Kingdoms mobile

mohon maaf atas ketidaknyamanannya. terima kasih :)